A pruduzzione di segnaletica spessu dura 10-20 ore à ghjornu, ciò chì richiede prestazioni consistenti in tutti i materiali. U funziunamentu à alta intensità è à longu andà impone esigenze di durabilità è stabilità oltre a norma. Cù u tempu, parechje macchine sperimentanu deriva di precisione, aumentu di u rumore è diminuzione di a qualità di output.
L'SK2 hè statu cuncipitu cù sta realità in mente. Piuttostu chè perseguità specifiche di piccu à cortu termine, a so struttura hè cuncipita per una stabilità à longu termine sottu un usu cuntinuu è d'alta intensità.
U so quadru unicu è d'alta rigidità hè fresatu da acciaio strutturale d'alta qualità cum'è una sola unità nantu à un centru di machinazione à cinque assi, invece d'esse assemblatu da sezioni saldate. Questu approcciu elimina e tensioni residue è i potenziali punti di deformazione, assicurendu una consistenza strutturale à longu andà.
Dopu a machinazione, u quadru hè sottumessu à una ricottura prufessiunale di rilassamentu per liberà e tensioni interne, mantenendu a stabilità geometrica durante u trasportu, l'installazione è anni di funziunamentu à alta velocità. Questu impedisce a deriva graduale di precisione chì pò emerge cù u tempu.
Inoltre, l'SK2 minimizza l'attritu è l'usura meccanica in i cumpunenti di muvimentu, permettendu un funziunamentu fluidu è silenziu ancu dopu un usu prolongatu.
Questa stabilità strutturale garantisce chì u SK2 furnisce prestazioni affidabili è precise micca solu in u so primu annu, ma ancu in u so terzu, quintu o decimu; riducendu i tempi di inattività, abbassendu i costi di manutenzione è pruteggendu a qualità di a pruduzzione à longu andà.
Data di publicazione: 30 di ghjennaghju di u 2026

