In a pruduzzione di segnaletica, a precisione hè cruciale per a qualità prufessiunale è l'efficienza di l'installazione. Ancu piccule deviazioni di tagliu ponu impedisce l'assemblaggio perfettu di i cumpunenti, causendu un sprecu significativu di travagliu è insatisfazione di i clienti in grandi display o lettere illuminate. A precisione di pusizionamentu ùn hè micca una metrica statica, ma una prestazione chjave chì deve esse mantenuta in operazioni di tagliu dinamiche è cumplesse.
I sistemi CNC tradiziunali utilizanu spessu u cuntrollu in circuitu apertu o semi-chiusu. U sistema aziona i motori basendu si nantu à cumandamenti prugrammati, supponendu chì l'esecuzione meccanica ghjunghje perfettamente à l'ubbiettivu. In pratica, fattori cum'è u ghjocu meccanicu, l'espansione termica è l'attritu di a guida causanu deviazioni trà a pusizione attuale di l'utensile è a pusizione assunta da u sistema di cuntrollu; errori chì s'accumulanu durante percorsi di tagliu longhi, à alta velocità o cumplessi.
U SK2 affronta questu cù un sistema di pusizionamentu in circuitu chjusu cumpletu à scala magnetica d'alta precisione. U sistema traccia continuamente a pusizione fisica assoluta di l'utensile cù una precisione di livellu micron.
Cusì, u SK2 mantene una precisione di muvimentu di ±0,025 mm à gamma cumpleta è una ripetibilità di ±0,015 mm. Per l'industria di a segnaletica, questu significa:
Qualità di u produttu più alta:Bordi di tagliu lisci è precisi; allineamentu perfettu di cumpunenti di forma persunalizata.
Maggiore efficienza d'installazione:E lettere tagliate è i pannelli ponu esse installati direttamente, riducendu l'aghjustamenti in situ.
Materiale ridutturifiutièrilavorazione: Elimina guasi cumpletamente a rilavorazione o i scarti per via di errori di precisione.
U sistema à circuitu chjusu cumpletu SK2 eleva a precisione di tagliu da una cundizione impostata in fabbrica à una prestazione mantenuta attivamente da l'elettronica intelligente, assicurendu prestazioni affidabili ancu di i travaglii più cumplessi in a pruduzzione di u mondu reale.
Data di publicazione: 29 di ghjennaghju di u 2026

